ПОДАННЯ СКАРГ ТА АПЕЛЯЦІЙ!

 

 

ЕТАПИ РОЗГЛЯДУ СКАРГ ТА АПЕЛЯЦІЙ.

 

Скарги та апеляції, які стосуються діяльності ОС приймаються уповноваженим персоналом або Керівником ОС в усній, письмовій формі наданих у ОС будь-яким з доступних для замовника шляхом, а саме: скарги озвучені по телефону, надіслані електронною або звичайною поштою, зареєстровані безпосередньо у ОС під час реєстрації замовлення або отримання результатів сертифікації продукції, результатів випробувань, які є частиною процесу сертифікації та ін. Спілкування з замовником зорієнтоване на отримання всієї необхідної для подальшого аналізування інформації про невдоволеність чи апеляцію замовника здійснює Керівник ОС або уповноважений співробітник в залежності від шляху надходження скарги/апеляції.
Скарги та апеляції можна подати у довільній формі в електронному вигляді або у друкованому вигляді на електронну адресу або офіційним листом до Органу з сертифікації.

E-mail: veles-oc@ukr.net (дана пошта являється офіційною/комерційною поштою)

Щоб забезпечити відсутність конфлікту інтересів, для розгляду або прийняття рішення щодо скарги або апеляції, ОС не залучає персонал (зокрема, тих, хто має керівну посаду), хто надав консультування замовнику або працював у нього впродовж двох років після надання консультування або закінчення роботи у замовника.

Для подання скарги/апеляції скаржник може скористатися СФ.ОС.7.13-01.02 «Форма реєстрації розглядання скарги», що розміщена на даному сайті та є доступною для кожного.

Скаргу/апеляцію розглядають негайно після реєстрації її у реєстрі. Відповідальна особа повідомляє скаржника про її реєстрацію та термін розгляду.

Розгляд скарг/апеляцій здійснюється відповідно до СОП.ОС.7.13-01 «УПРАВЛІННЯ СКАРГАМИ ТА АПЕЛЯЦІЯМИ», СОП.ОС.8.7-02 «Управління невідповідностями» та СОП.ОС.8.7-01 «Управління коригувальних дій».

В разі необхідності або відповідного запиту, Орган оцінки відповідності готовий надати заявнику перелічені СОП для ознайомлення.

Замовник має право бути присутнім на засіданні (у разі необхідності) окрім етапу прийняття рішення.

Орган з сертифікації надсилає якнайшвидше скаржнику офіційне повідомлення щодо результатів та завершення процесу розгляду скарги.

Відповідь надається не пізніше ніж 10 (десять) днів.

Розгляду не підлягають:
- апеляції термін подання яких перевищує тридцять календарних днів з дати отримання рішення ОС;
- повторні апеляції якщо рішення щодо апеляції з цього питання Комісією вже було прийнято;
- апеляції, підписані неуповноваженою особою.
В разі подання таких апеляцій ОС повідомляє апелянта про неможливість розгляду поданої апеляції.